Zobacz Politykę Prywatności
Reklamacje

REKLAMACJE:

W przypadku gdy towar jest wadliwy lub istnieje inny powód do złożenia reklamacji, prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem mailowym: sklep@sbmstore.pl w ciągu 14 dni roboczych od daty jego otrzymania. W uzasadnionych przypadkach klientowi przysługuje prawo wymiany na inny egzemplarz lub model lub jeśli nie ma takiej możliwości - zwrot wartości zamówionego towaru. Nie podlegają reklamacji uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia towarów oraz ich elementy ozdobne (ozdobne guziki, zamki, metki, sprzączki).

W przypadku niedostarczenia paczki prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem sklep@sbmstore.pl. Pomożemy ustalić przyczynę oraz w uzasadnionych przypadkach złożymy reklamację u przewoźnika oraz wyślemy ponownie towar, a przypadku jego braku, zwrócimy pieniądze. Termin zgłoszenia reklamacji z powodu niedostarczenia paczki nie może być jednak dłuższy niż 5 dni od złożenia zamówienia w naszym sklepie.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji są zawarte są na stronie Regulamin w pkt 10, 11 i 12

Adres korespondencyjny: 

SBMSTORE.PL
ul. Rydygiera 8 bud. 18 lok. M1A
01-793 Warszawa
e-mail: sklep@sbmstore.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium